08-775 50 00
(Öppet dygnet runt)
Villkor Pdf, 227.7 kB. för StopService som gäller från juni 2021
Villkor Pdf, 220.9 kB. för StopService för kunder som erhåller StopService gratis från sin bank eller annan leverantör. Gäller från juni 2021.
Villkor Pdf, 93.6 kB. för Nyckelservice som gäller från juni 2021
Villkor Pdf, 92.9 kB. för Bagageservice som gäller från juni 2021
Möjligheten att registrera hushållsmedlemmars uppgifter i Spärrtjänsten upphör 1 juni 2020.
Bakgrunden till detta beslut är vår strävan att fullt ut möta direktiven från nya Dataskyddsförordningen (GDPR) som innefattar att personliga uppgifter inte får registreras utan påvisat samtycke samt att varje individ skall ha full kontroll över sina personliga uppgifter.
Registrerade uppgifter gällande hushållsmedlemmar kommer att tas bort ur vårt dataregister per 1 september 2020.
Du som huvudanvändare av Spärrtjänsten kommer som vanligt ha tillgång till tjänsten och dina redan registrerade uppgifter påverkas inte.
Har du frågor är du välkommen att kontakta vår kundservice.
Genom att beställa och använda våra tjänster eller på annat vis ge dina personuppgifter till oss, samtycker du till att vi behandlar dina personuppgifter enligt nedan policy.
Policy Pdf, 4.2 MB. som gäller från och med den maj 2021
tenerity AB ©
Om du har problem att logga in med användarnamn och lösenord kan du istället försöka logga in med ditt BankID.
Om det inte fungerar kan du ringa oss på telefon: 08-775 50 00.
Om du väljer BankID legitimerar du dig mot StopService
Har du ett användarnamn och lösenord?
Om du väljer att logga in med e-legitimation inaktiveras ditt användarnamn och lösenord. Läs mer under Frågor & Svar.
Så här skaffar du Mobilt BankID